Цель: призвать любить ближнего, как самого себя.
Песни: «Тому, кто у тебя дай любовь …»
Заинтересованность:
крест (с листа А4, рассказывать и сгибать
лист, напоследок должно образоваться крест, если этого не умеете делать, то можно показывать картинки). История (кратко напишу): один богатый человек хотел быть счастливым. Его друг посоветовал ему построить корабль, чтобы увидеть красоту Земли, путешествовать и он станет от этого счастливым. Он много путешествовал, но так и не стал счастливым. Другой его друг посоветовал ему построить библиотеку, читать книги. Он это сделал, но не стал счастливым. Другой посоветовал построить ракету, полететь в космос, и он от этого точно будет счастлив … Но он не стал от этого счастливым. Но однажды он узнал об Иисусе Христе, о Его страданиях на кресте, о Его любви и он стал по-настоящему счастливым.
Или показать коробку, а внутри спрятать зеркало и сказать, чтобы детки угадали, что есть в коробке. А там, что-то такое, что для Бога является самым дорогим, что Он очень любит. И дать заглянуть туда. Детки мыло улыбаются.
Основная часть: История о самарянине (сценка, кукольный спектакль, мультфильм, на ваш выбор) Луки 10: 22-39.
Золотой стих: «Люби ближнего твоего, как самого себя» (Мф. 22:39) (движениями легко: люби – сердце рисуем в воздухе, ближнего твоего – руками на всех показать, как самого себя – рукой на себя).
Применение-вопрос:
под музыку передавать шапку с вопросами, на ком музыка останавливается, то вынимает вопросы и дает ответ.
На листочках написать:
– Что вы будете делать, когда у вас попросят помощи;
– Когда бабушка попросит понести сумку или перевести через дорогу;
– Улыбнись тому, кто дело;
– Который мы изучили Золотой стихотворение?
– Как мы можем показать свою любовь к окружающим;
– Обними того, кто слева ….
Молитва.
Домашнее задание.
Тема уроку: Любити ближнього.
Ціль: закликати любити ближнього, як самого себе.
Пісні: «Тому, хто біля тебе дай любов…»
Зацікавлення:
хрест (з листочка А4, розповідати і згинати листок, а вкінці має утворитися хрест, якщо цього не вмієте робити, то можна показувати картинки). Історія (коротко напишу): один багатий чоловік хотів бути щасливим. Його друг порадив йому побудувати корабель, щоб побачити красу Землі, подорожувати і він стане від цього щасливим. Він багато подорожував, але так і не став щасливим. Інший його друг порадив йому побудувати бібліотеку, читати книжки. Він так зробив, але не став щасливим. Інший порадив побудувати ракету, полетіти в космос, і він від цього точно буде щасливий… Але він не став від цього щасливим. Але одного разу він дізнався про Ісуса Христа, про Його страждання на хресті, про Його любов і він став по-справжньому щасливим.
Або показати коробку, а всередині заховати дзеркало і сказати, щоб дітки вгадали, що є в коробці. А там, щось таке, що для Бога є найдорожчим, що Він дуже любить. І дати заглянути туди. Дітки мило усміхаються.
Основна частина: Історія про самарянина (сценка, лялькова вистава, мультфільм, на ваш вибір) Луки 10: 22-39.
Золотий вірш: «Люби ближнього твого, як самого себе» (Мт. 22:39) (рухами легко: люби – серце малюємо в повітрі, ближнього твого – руками на всіх показати, як самого себе – рукою на себе).
Застосування-запитання: під музику передавати шапку із запитаннями, на кому музика зупиняється, той виймає запитання і дає відповідь.
На листочках написати:
– що ви будете робити, коли у вас попросять допомогу;
– коли бабуся попросить понести сумку чи перевести через дорогу;
– усміхнись тому, хто справа;
– який ми вивчили Золотий вірш?
– як ми можемо показати свою любов до оточуючих;
– обніми того, хто ліворуч….
Молитва.
Домашнє завдання.
Підготувала: Рак Інна, м. Копичинці, kulbabka_@ukr.net
|
|